טקסט הודעת פורום
| 4/20/2014 10:05:00 PM |
|
נושא: אין סקראץ 2013 תאריך: 4/20/2014 10:05:00 PM
מחבר/ת: יהותן אור-חוף
לא קיים חיה כזאת , הפסיקו לייצר את הדגם ב 2011. בנוסף לכך סקראץ אם אופני פרי רייד ולא am . אתה תסבול בעליות. אני מניח שאתה חדש בתחום אם אתה מתלבט בין 2 זוגות כאלה ולכן ממליץ על הסטאמפי
|
חזרה לפורום |
|
|