טקסט הודעת פורום
4/22/2014 1:04:00 PM
יוסי
המודל של הדגם הוא 2010.
נושא:
המודל של הדגם הוא 2010.
תאריך:
4/22/2014 1:04:00 PM
מחבר/ת:
יוסי
נוכח השנה, המחיר מופרז בעליל
חזרה לפורום