הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2014 1:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי עם תוכן  המודל של הדגם הוא 2010.
נושא: המודל של הדגם הוא 2010. תאריך: 4/22/2014 1:04:00 PM
מחבר/ת: יוסי

נוכח השנה, המחיר מופרז בעליל


חזרה לפורום