טקסט הודעת פורום
4/22/2014 2:35:00 PM
רענן רענן
תודה, ועוד שאלה אם אפשר
נושא:
תודה, ועוד שאלה אם אפשר
תאריך:
4/22/2014 2:35:00 PM
מחבר/ת:
רענן רענן
בחיפושיי אחר סטאמפי נתקלתי גם בדגם הזה של ספיישלייזד,
FSRXC EXPERT 2009
איך הוא בהשוואה לסטאמפי ?
חזרה לפורום