טקסט הודעת פורום
| 4/26/2014 11:20:00 AM |
|
נושא: לרוכבים בשבילים תאריך: 4/26/2014 11:20:00 AM
מחבר/ת: ezra
לרוכבים בשבילים באזור הירקון. ישנה תופעה מכוערת בעני לקבוצות רכיבה שרוכבים בשבילים והיא רכיבה לרוחב השביל כך שלא נותר מקום למי שרוצה לעבור את הקבוצה ונאלץ לרדת ולחכות. צריך להפסיק עם תופעה זאת. שימו לב לכך !!
|
חזרה לפורום |
|
|