נושא: היי חברים תאריך: 4/29/2014 11:36:00 PM
מחבר/ת: mor
אני חדש בכל הקטע של האופניים ולא יודע אפילו איפה לשאול בכל מקרה השאלה היא כזאת אני רוצה לקנות אופניים לכניסה לשטח יש לי 2 אפשרויות או ג´יינט יוקון או ג´יינט פיסטול 1 שניהם מצב טוב
מה אופניים יותר טובות הפיסטול עולות 1000שקל יותר תודה רבה רבה לעוזרים שניהם מצב טוב
|