נושא: המונופול של יבואן שימאנו תאריך: 5/3/2014 11:23:00 PM
מחבר/ת: דורון גינזבורג
המונפול של יבואן שימאנו חברת DAA היא היבואן הבלעדי של שימאנו בארץ. הם מרוויחים עד כדי כך טוב שהם לא ידברו ישירות איתך רוכב האופניים אלא רק עם החנויות. לאחרונה נשבר לי ציר בנאבה XT. הציר לא נמצא במלאי וכדי לזרז את התיקון הצלחתי בתאום עם החנות שלי להגיע למעבדה של שימאנו בנתניה. ציפיתי ששימאנו יקחו מעט אחריות או לפחות יתנצלו על כך שציר איכותי נשבר(אני רוכב סינגלים , לא קופץ) בקשתי בקשה פשוטה – לקנות ציר חדש. היחס שקבלתי במעבדה היה משפיל, לאחר המתנה ארוכה להוד רוממתו הטכנאי התבשרתי שאפילו מחיר הוא לא מוכן לתת לי. תשובתו היחידה – תשאיר את הגלגל פה. לא השארתי את הגלגל במעבדת DAA. אני לא אוהב להרגיש שבוי. בהמשך בררתי דרך החנות מה מחירו של הציר – 405 שקלים. אני קניתי את הציר מחנות באנגליה המחיר כולל המשלוח 37 פאונד שהם כ 212 שקלים. שלמתי באמצעות PAYPAL. כתובת החנות - sjscycles.com
הציר הגיע תוך 6 ימים, בהזמנה מ DAA להערכתי זה היה לוקח אותן זמן או קצת פחות. אני בצעתי את ההרכבה בעצמי דבר שדורש קצת זמן וכלים מתאימים שמחירם ב EBAY עד 50 שקל. אבל כל טכנאי ישמח לבצע את ההרכבה ולהשאיר את DAA בלי לגזור את הרווח הענק שלהם. לסיכום- כל עוד כך מתנהלת DAA מציע לא לרכוש שימאנו. כשנדרש לקנות חלקי חילוף לקנות מחנויות בחו"ל.
|