הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/4/2014 8:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיליק צור עם תוכן  צרת רבים...
נושא: צרת רבים... תאריך: 5/4/2014 8:41:00 AM
מחבר/ת: חיליק צור

תרשה לי גם לשתף סיפור ולהשתתף בתחושתך.
לפני מספר חודשים שמתי את אופני לטיפול בחנות גדולה ושם בישר לי המכונאי שהגיע הזמן להחליף קסטה ושרשרת. הקסטה שהוא המליץ היא שימנו Acera ושרשרת פשוטה בגלל התמורה למחיר, סה"כ 330 שח הקסטה ועוד 100 לשרשרת.
בקשתי שלא יחליף ונכנסתי לchain reaction שם הזמנתי את קסטת הילוכים זהה לשלי (XT) ושרשרת sram איכותית כשהמחיר כולל משלוח היה פחות מ-90 דולר.
כששאלתי את מנהל החנות איך המוצר הבסיסי כל כך יקר, הוא ענה לי שלא שמתי לב שבכלל לא הציעו לי קסטה זהה לשלי בגלל המחיר ושהסיבה היא שגם אותם היבואן עושק.



חזרה לפורום