נושא: המונופול של יבואן שימאנו תאריך: 5/4/2014 9:33:00 AM
מחבר/ת: דורון גינזבורג
צריך לחולל את את מחאת השימאנו(עיין ערך מחאת הקוטג´) לפרסם מחירון השוואתי של מוצרי שימאנו באתרים בחו"ל. לא לקנות אם המחיר מעל מהמחיר שהמוצר נמכר בחו"ל. להערכתי היבואן יבין מהר מאד ויוריד את המחירים. צריך גם לטפל ביהירות של היבואן ובשירות הגרוע. אין סיבה שלא תנתן ללקוח אפשרות להביא את האופניים ישירות ליבואן לתיקון ולקבל במקום הערכת מחיר וזמן תיקון.
זה תלוי רק בנו רוכבי האופניים
|