הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/5/2014 5:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  רפידות בלם סגורות
נושא: רפידות בלם סגורות תאריך: 5/5/2014 5:59:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

ע"מ לפתוח את הרפידות כדי להכניס את הגלגל, האופניים צריכים להיות במצב מאוזן ולא הפוך.
אתה צריך להכניס מברג שטוח רחב (את הקצה שלו) בין הרפידות הסגורות (יהיה קשה מעט בתחילה) ולסובב את המברג טיפה ימינה ושמאלה כדי להרחיק את הרפידות.
לאחר שהרפידות מתרחקות מעט להכניס קצת יותר את המברג ובאותה צורה להרחיק שוב את הרפידות.
שים לב שלא לחרוץ את הרפידות עם הפינות החדות של המברג.

לאחר שהרחקת מספיק, תרכיב את הגלגל ותפמפם את ידיות הבלמים לפני שאתה יוצא לרכיבה.

בהצלחה :)


חזרה לפורום