נושא: לדעתי 29´ ז"ק תאריך: 5/6/2014 8:26:00 PM
מחבר/ת: t g
27 זה בעצם 26 עם מיתוג חדש בשם "27.5" שזה בעצם 26.9´ אם אתה לא ממש ממש אגרסיבי-אין שום סיבה לא לקחת 29. אני הייתי בעליו הגאה של אנדורו 26,ואני עושה בדיוק את אותם מסלולים על טרק 29 ש"מ-רק שהרבה יותר מהר והרבה יותר בכיף. ל FR-DH ו/או AM מאוד אגרסיבי יש עניין לקחת גלגל קטן יותר.למרות שספשלייזד באנדורו 2014 הלכה על ליין של 29´ עם בולם 160 () אם תיראה שאתה מתחבר לתחום-תשקיע אח"כ בש"מ. בברכה. :suss:
|