טקסט הודעת פורום
| 5/7/2014 11:47:00 AM |
|
נושא: בלם RockShox Ario 2.1 תאריך: 5/7/2014 11:47:00 AM
מחבר/ת: לירן טל
שלום, יש לי אופני HERO SHIFT R5 רציתי לדעת עם אני רוצה להחליף את הבלם שיש לי RockShox Ario 2.1. מה אתם ממליצים לאיזה בלם אחר שווה לי להחליף\לשדרג?
|
חזרה לפורום |
|
|