טקסט הודעת פורום
| 5/7/2014 12:05:00 PM |
|
נושא: בולם אחורי תאריך: 5/7/2014 12:05:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
מבחינת מינוחים: בלם = ברקס (מיועד לעצירה) בולם = משכך, מרכך
למה אתה רוצה להחליף בולם אחורי? האם יש איתו בעיה? מאיזה שנתון האופניים? האם הבולם עבר טיפול בעבר?
|
חזרה לפורום |
|
|