הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/7/2014 1:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לירן טל עם תוכן  בולם אחורי
נושא: בולם אחורי תאריך: 5/7/2014 1:21:00 PM
מחבר/ת: לירן טל

האופניים משנת 2010.
אין איתו בעייה. והוא לא עבר שום טיפול.
אך אין באפרותי לנעול אותו אם וכאשר אני בעליות קשות.
האופציות היחידות שיש לו זה לגרום לו להיות יותר קשה או יתר חמאתי.


חזרה לפורום