הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2014 8:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורן ד עם תוכן  שימוש במעביר כביש(אחורי) באופני am
נושא: שימוש במעביר כביש(אחורי) באופני am תאריך: 5/11/2014 8:09:00 AM
מחבר/ת: אורן ד

לאחרונה נתקלתי בעניין הזה. היתרון די ברור - כלוב קצר ולא פגיע.
האם זו התאמה מושלמת (מה שנקרא bult on)? האם אין לזה חסרונת כל שהם?
אם זה פתרון כ"כ טוב, למה לא להעדיף אותו על פני מעביר שטח יעודי עם כלוב קצר?



חזרה לפורום