הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/11/2014 4:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  למה צריך קצר? !?
נושא: למה צריך קצר? !? תאריך: 5/11/2014 4:24:00 PM
מחבר/ת: t g

אני חושב שכלוב בינוני יעודי יספק אותך .
אפילו לקראנק עם פלטה אחת ממליצים על זה.



חזרה לפורום