טקסט הודעת פורום
| 5/12/2014 11:05:00 AM |
|
נושא: מעביר כביש אחורי באופני AM תאריך: 5/12/2014 11:05:00 AM
מחבר/ת: אורן ד
למה קצר? כי אם אין שום מניעה/חסרון/השפעות - אז מה אכפת לנו בעצם לשים את הכלוב הכי קצר והכי פחות פגיע? חוץ מזה - רוכב מסוים ציין בפני שזה זול יותר. האומנם?
|
חזרה לפורום |
|
|