הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2014 11:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורן ד עם תוכן  מעביר כביש אחורי באופני AM
נושא: מעביר כביש אחורי באופני AM תאריך: 5/12/2014 11:05:00 AM
מחבר/ת: אורן ד

למה קצר?
כי אם אין שום מניעה/חסרון/השפעות - אז מה אכפת לנו בעצם לשים את הכלוב הכי קצר והכי פחות פגיע?
חוץ מזה - רוכב מסוים ציין בפני שזה זול יותר. האומנם?


חזרה לפורום