הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2014 11:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  קודם כל:
נושא: קודם כל: תאריך: 5/12/2014 11:49:00 AM
מחבר/ת: t g

זה לא יותר זול.
ב: בקסטות של היום עם 10 פלטות ממליצים על בינוני כי קצר זה גבולי בעבודה שוטפת.
אצלי היה ארוך ושידרגתי לבינוני עם קלץ´ ואני עם פלטה אחת n/w מקדימה.
במקרה שלי אפשר לעשות את זה בלחץ עם קצר אבל צריך להיות בקיא בזה כדי לא להכניס את המערכת החדשה למאמצים.
אופניים באים עם טריפל קראנק ומעביר ארוך לרוב.
הבינוני טוב ל2 פלטות או אחת, והוא כבר רחוק מאוד מהאדמה ומהגלגל .
זה שיש "קומבינה" זה לא תמיד מקצועי וטוב.
בברכה.



חזרה לפורום