נושא: המעבר יהיה לך טוב אבל: תאריך: 5/20/2014 12:28:00 AM
מחבר/ת: t g
תבדוק עוד דגמים. שמעתי על הדגם הזה דברים די טובים-אבל הוא יותר XC אם אתה יותר אגרסיבי מידי פעם-קח סיבוב על עוד דגמים שיותר טריייל-AM ב29 וגם הכל שאלה של תמורה לכסף. בטרק אני קיבלתי מיפרט יותר טוב מב - GT , ואני לא מצטער לרגע. אבל מה שטוב לי לא חייב שיהיה טוב לך. בברכה.
|