הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/20/2014 12:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  המעבר יהיה לך טוב אבל:
נושא: המעבר יהיה לך טוב אבל: תאריך: 5/20/2014 12:28:00 AM
מחבר/ת: t g

תבדוק עוד דגמים.
שמעתי על הדגם הזה דברים די טובים-אבל הוא יותר XC
אם אתה יותר אגרסיבי מידי פעם-קח סיבוב על עוד דגמים שיותר טריייל-AM ב29
וגם הכל שאלה של תמורה לכסף.
בטרק אני קיבלתי מיפרט יותר טוב מב - GT , ואני לא מצטער לרגע. אבל מה שטוב לי לא חייב שיהיה טוב לך.
בברכה.


חזרה לפורום