הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/20/2014 8:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי כ עם תוכן  מעוניין לקנות אופני XC AM בולם קדמי 150 עד 7000...
נושא: מעוניין לקנות אופני XC AM בולם קדמי 150 עד 7000... תאריך: 5/20/2014 8:06:00 PM
מחבר/ת: שלומי כ

יש למישהו המלצה ?
חשבתי בכיוון של גיינט ריין , מה ההבדל בין הדגמים ? 0 , 1 , 2 X0 ?
אשמח לכל פיסת מידע...


חזרה לפורום