טקסט הודעת פורום
| 5/20/2014 8:06:00 PM |
|
נושא: מעוניין לקנות אופני XC AM בולם קדמי 150 עד 7000... תאריך: 5/20/2014 8:06:00 PM
מחבר/ת: שלומי כ
יש למישהו המלצה ? חשבתי בכיוון של גיינט ריין , מה ההבדל בין הדגמים ? 0 , 1 , 2 X0 ? אשמח לכל פיסת מידע...
|
חזרה לפורום |
|
|