הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2014 6:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בועז שושן עם תוכן  27.5
נושא: 27.5 תאריך: 5/27/2014 6:12:00 AM
מחבר/ת: בועז שושן

יש ברשותי גם אופני 26 וגם אופני 27.5 אני רוכב XC סינגלים טכניים בעיקר סיבובים צרים והמון רכיבה שהיא עצבנית עם האופניים. ה 27.5 מתנהגות מדהים וזה שדרוג אמיתי לעומת ה 26 לגבי ה 29 דעותיי חלוקות בכל מה שקשור ברכיבת XC לעומת זאת אם אתה רוכב שבילים קלאסי גומע מרחקים ופחות טכניקה הכיוון שלך ללא ספק הוא 29 אל תחשוב פעמיים.


חזרה לפורום