נושא: הכוח בידיים שלנו תאריך: 5/27/2014 6:17:00 AM
מחבר/ת: בועז שושן
היבואנים הגדולים לא הוגנים במחיר במיוחד יבואן שימנו הם יודעים שבגלל המונופול שלהם (שדרך אגב לא היה קיים עד לפני 5 שנים בערך) הם מעלים מחירים נותנים שירות גרוע וכו וכו אבל הכוח בידיים שלנו אם המחיר לא הוגן אין סיבה לקנות ואני לא מדבר על השירות.
|