הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2014 6:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  הסבת הקלר ל-27.5
נושא: הסבת הקלר ל-27.5 תאריך: 5/27/2014 6:05:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

היי צחי

את ההקלר אין בעייה להסב ל-27.5 יש מספיק מקום לגלגל גם כשהבולם האחורי סגור עד הסוף. בנוסף אמרת שיש לך פוקס, תלוי בשנה אבל בפוקסים 26 נכנס גלגל 27.5.

יש כמה חברה בארץ שעשו את ההסבה הזו של ההקלר ומרוצים מאד.


חזרה לפורום