טקסט הודעת פורום
5/27/2014 6:08:00 PM
זיו פרץ
אין שום בעייה
נושא:
אין שום בעייה
תאריך:
5/27/2014 6:08:00 PM
מחבר/ת:
זיו פרץ
בייחוד בגלל שהרוטור הוא אותו הגודל ו CL כמו הישן.
אבל בעיקרון כל רוטור יכול להתאים. כל מה שצריך זה מתאמים מתאימים.
חזרה לפורום