הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2014 6:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  אין שום בעייה
נושא: אין שום בעייה תאריך: 5/27/2014 6:08:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

בייחוד בגלל שהרוטור הוא אותו הגודל ו CL כמו הישן.

אבל בעיקרון כל רוטור יכול להתאים. כל מה שצריך זה מתאמים מתאימים.


חזרה לפורום