הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/29/2014 9:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן סיבוני עם תוכן  תודה על התשובה - ועוד שאלה
נושא: תודה על התשובה - ועוד שאלה תאריך: 5/29/2014 9:46:00 PM
מחבר/ת: ערן סיבוני

בהתחלה לקחתי בחשבון גם Trance x1 2013 שנמכרים כעת במחיר טוב, אבל במחשבה שנייה החלטתי שאם כבר חדש אז 27.5

תכלס התעשייה החליטה להרוג את ה 26 וכמעט ולא רואים דגמי 2014 (למעט אופניים מאוד אגרסיביים).

האם אתה מכיר עוד זוג אופניים שכדאי לי לשקול? (עדיף כאלו שמחזירים עודף מ 10).
את הנורקו לקחתי לסופ"ש הקרוב למבחן בסינגלים שאני מכיר ואת המרידה אני מתכנן לקחת בהמשך השבוע.


חזרה לפורום