נושא: עברתי ל 1x10 פרטים בפנים תאריך: 5/29/2014 11:02:00 PM
מחבר/ת: טל הלפרן
לכל המתעניין עד לפני כשבועיים רכבתי על SRAM 2x10. תקופה ארוכה שאני רוצה משהוא פשוט יותר ונקי יותר אז התחלתי להתעניין ולראות איך אני עושה מעבר ושומר על מחיר נמוך וטווח הילוכים מתאים.
לאחר בדיקות החלטתי ללכת על גלגל שניים אחורי 42 שיניים שאפשר להתקין על קסטה 10 הילוכים כאשר מוציאים את גגש 17 שיניים וגלגל שיניים קדמי בעל פרופיל רחב צר שמונע נפילות שרשרת ולא דורש באש גארד. את שני הגלגלים קניתי מ wolthtooth הגלגש הקדמי מתחבר ישירות על הקראנק של סראם ובעצם לא הייתי צריך לקנות קראנק
עובד להיט, ההילוכים עוברים חלק, הטווח כמעט לא נפגע (עם קדמי 32) וסהכ לאחר רכש ישיר מחול בלי חנויות בדרך יצא גם ממש זול
ממליץ בחום לכל המתלבטים
את ההתקנה עשיתי בסינגלטרק תא. גם זול וגם תענוג שיש מעבדה שעסוקה רק בלתקן ולא מלווה ברקע במכירות אופניים
|