הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/1/2014 12:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  גם אני לפני כמה חודשים עברתי:
נושא: גם אני לפני כמה חודשים עברתי: תאריך: 6/1/2014 12:11:00 AM
מחבר/ת: t g

למעט ה42 מאחורה.
אני על 1*10 עם 11-36 מאחורה וזה מעולה בשבילי-עם 32 קדימה.
השידרוג המשמעותי ביותר שעשיתי !
נהנה מכל רגע.


חזרה לפורום