טקסט הודעת פורום
6/3/2014 9:14:00 AM
ron
X600
נושא:
X600
תאריך:
6/3/2014 9:14:00 AM
מחבר/ת:
ron
ראיתי ביד 2 את האופניים האלה שנמצאות קרוב אליי יחסית
מה אתם אומרים אליהם הם נראות טוב לא? אני לא מחפש משהו יקר האם הם מספיקות וישרדו קפיצות וכאלה
תודה.
חזרה לפורום