הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/3/2014 9:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ron עם תוכן  X600
נושא: X600 תאריך: 6/3/2014 9:14:00 AM
מחבר/ת: ron

ראיתי ביד 2 את האופניים האלה שנמצאות קרוב אליי יחסית
מה אתם אומרים אליהם הם נראות טוב לא? אני לא מחפש משהו יקר האם הם מספיקות וישרדו קפיצות וכאלה
תודה.



חזרה לפורום