טקסט הודעת פורום
| 6/10/2014 10:49:00 AM |
|
נושא: המלצה על צמיגים תאריך: 6/10/2014 10:49:00 AM
מחבר/ת: shauli av
שלום , רוכב היום על 27.5 Schwalbe Hans Dampf רוחב 2.35 שאינני מרוצה מהם(מתפקרים ונשחקים), סגנון הרכיבה AM האם תוכלי להמליץ על צמיגים איכותיים ? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|