טקסט הודעת פורום
6/10/2014 11:06:00 AM
shauli av
27.5
נושא:
27.5
תאריך:
6/10/2014 11:06:00 AM
מחבר/ת:
shauli av
אני רוכב על CUBE STEREO פשוט מעולות תבדוק גם KTM היו לבעבר 26 חברה עם שירות מעולה
חזרה לפורום