הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/21/2014 11:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל סמיד עם תוכן  יש לי את הפלויד
נושא: יש לי את הפלויד תאריך: 6/21/2014 11:14:00 PM
מחבר/ת: יובל סמיד

הפלויד 7.1 במצמן מגיע עם אבזור XT רמה איכות ועלות אחת מעל המרידה באבזור SLX, לדעתי זה אבזור XT היחיד בפחות מ-10K. לי יש פלויד "26 LX עם אבזור SLX אני מתעלל בהם כבר 6 חודשים 3 פעמים בשבוע במדרגות סלעים בכרמל (במשקל תלת-ספרתי) עוד לא שמעתי ציוץ של תלונה מהם. שילדה קשיחה מאוד עם בלמי ROCKSHOK במהלך של 140ממ. לפני זה ניסיתי מרידה זנב קשיח ושמעתי חריקות ותלונות. אם מהלך של 120ממ מספיק לך על נורקו.



חזרה לפורום