נושא: crank brothers תאריך: 6/22/2014 1:09:00 PM
מחבר/ת: yarona os
קודם כל תודה על התשובה. יש לי אופני ספשלייזד אנדורו 2009 אני רוכב שבילים, אני רוכב הרבה עליות, רוכב גם ירידות קשות (לא ממש dh) אבל יש לי גם מסלולים שאני מפרק בהם את האופניים.(אזור גליל עליון רמת הגולן) ירדן ההררי, רכס נפתלי, נחל דישון וכו´..
אם אפשר עוד שאלה... יש לציר הקידמי מידות או שהצירים בטוח יתאימו לי לג´נטים שלהם? יש לי ציר מרכזי נשלף בקידמי (לא חיבור מהיר). אם תוכל לענות לי בהקדם כי המכירה שלהם בebay מסתיימת היום ואני רוצה לדעת אם להזמין או לא. תודה
|