נושא: אנדורו+CB תאריך: 6/22/2014 10:09:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
איזה בולם יש לך על האנדורו? זה עם הטריפל של ספשלייזד? אם יש לך את הבולם טריפל של ספשלייזד אז זאת נאבה מיוחדת הגלל המידה של הציר שהיא 25מ"מ. ואז הגלגל הקדמי לא יתאים לך (אין כמעט נאבות עם מתאמים לדבר הזה) אם לא אז זה או 20מ"מ או 9מ"מ, תלוי בבולם.
מאחורה יש לך ציר 9מ"מ
|