הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2014 12:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  float 32
נושא: float 32 תאריך: 6/23/2014 12:25:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ

כנראה שיש לך ציר 15 או 9 מ"מ.

בכל מקרה אמור להתאים. אמורים להיות מתאמים לגלגל הקדמי. אבל אם אני לא טועה זה תלוי בדגם של הגלגל.
ב-iodine הקדמי יכול להיות 20 או 9 מ"מ
וה-cobalt יכול להיות 9מ"מ
אני מדבר פה על הדגמים היותר ישנים.

בחדשים אין בעייה. ה-iodine יודע להיות 15, 20 ואולי גם 9. וה-cobalt יודע להיות 15 ו-9.
בדגם היותר אגרסיבי אני לא ממש בטוח אבל מניח שהוא יודע להיות רק 20מ"מ.
מה שכתבתי פה למעלה זה על הגלגל הקדמי כן?


חזרה לפורום