נושא: high sierra תאריך: 6/23/2014 3:55:00 PM
מחבר/ת: שי נטל
לא יודע איזה גודל אתה מחפש, אבל אני רוכב כבר כמעט 3 שנים עם תיק של החברה הנ"ל עם שלוקר 2 ליטר, לרכיבות שלי הוא מצוין, תאים בשפע (לא ממש גדולים, אבל לי זה מספיק)רשת לקסדה, מספיק מקום לרכיבות מקומיות, איוורור בגב נעים ולא מורגש, עמיד ובעיקר זול (בזמנו עלה כ-220 ₪ אם אני לא טועה. דגם אני לא יודע, על הגב רשום air flow אבל נראה לי שזו שיטת האיוורור. אם זה עוזר, שלי בצבע ירוק זית. בהצלחה
|