נושא: אישית אני יעדיף חדש אם אני אוכל תאריך: 6/26/2014 10:03:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
להרשות לעצמי.
חוץ מעניין האחריות שיש לך כשאתה קונה חדש. לדעתי חדש זה יותר כיף :)
וההבדל בין XT ל- SLX הוא בעיקר בצבעים של המערכת, אם תשאל אותי אז קראנק SLX נראה הרבה יותר טוב מה-XT למשל. ואין צורך במערכת יותר גבוהה מ-X9/XT או אפילו X7/SLX לרוכב הממוצע, ביייחוד אם יש לך תקציב.
אין ספק שיש מציאות ביד שניה ואם אתה נופל על אחת כזאת אז מברוק. אבל צריך לבדוק טוב את האופניים שאתה קונה ביד שניה.
|