הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2014 7:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דביר עם תוכן  ייעוץ בבקשה
נושא: ייעוץ בבקשה תאריך: 6/27/2014 7:17:00 PM
מחבר/ת: דביר

שלום לכולם..
אני רוכב כבר שנה וחצי על טרק 4300 (דגם ישן...בלם srt וכדו´)ומאוד נהנתי מהם..
אך לצערי הם נגנבו ממני לפני שבוע וחשבתי אולי להשתדרג...
אני יודע שכולם אומרים ששיכוך מלא עד 2500 לא שווה כלום..אבל אם שיטות רב אולי אוכל למצוא משהו..או שעדיף זנב קשיח, מה אומרים???

אגב, אני רוכב המון בעיר אבל אני מאוד אוהב לרכוב בסינגלים למיניהם...תודה מראש


חזרה לפורום