טקסט הודעת פורום
| 6/28/2014 9:16:00 PM |
|
נושא: התאמת בולם תאריך: 6/28/2014 9:16:00 PM
מחבר/ת: חיים קרויזר
ברצוני לקנות שלדת סטאמפגאמפר 2012 מידה מדיום היות ואני מעונין בליריק של רוקשוקס השאלה איזה גובה אצטרך כדי לא ליצור לחצים לא מומלצים השאלה השניה היא עד כמה אפשר להשתמש בשלדה זה לאולמאונטין אני שוקל סביבות 70
|
חזרה לפורום |
|
|