טקסט הודעת פורום
| 6/29/2014 7:58:00 PM |
|
נושא: norco ignite תאריך: 6/29/2014 7:58:00 PM
מחבר/ת: דביר פרוכטר
מישהו יכול להגיד משהו על הדגם הנ´ל.. ? http://m.yad2.co.il/Yad2/Yad2Ad.php?SalesID=69e3f4cfb2cac45e1e2794886a243ff750e&StartDate=1403932348
|
חזרה לפורום |
|
|