נושא: 1X10 תאריך: 6/29/2014 9:55:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
היי ערן
איזה קראנק יש לך? אתה בטוח שאתה מודד את ה-BCD של הפלטה הגדולה. בשימנו ה-BCD של הפלטה הגדולה (בקראנק 2X10) הוא 104 וזה לא השתנה לא משנה גודל הגלגל של האופניים. כשאני חחושב על זה גם בקראנק 3X10 ה-BCD של הפלטות האמצעית והגדולה הוא 104. אלא אם יש לך XTR שם הם אוהבים לעשות קונצים.
|