נושא: אגב הקראנק חדש? תאריך: 6/30/2014 3:08:00 PM
מחבר/ת: טל הלפרן
אם כן אולי שווה לך למכור אותו פה ולקנות אחד אחר שיתאים לך. ZEE זול ומתאים. גם לרייספייס יש גרסה זולה שהבנתי שהיא בהחלט טובה אני משתמש ב SRAM שגם הוא לא יקר מידי לדעתי
תחשב לעצמך מה המשמעות של 30 שיניים שלא תאבד יותר מידי מהירות. אם תחליף קראנק ייתכן שתהנה ממגוון גדול של גג"ש גם לעתיד אם תרצה להחליף
מאחורה יש לך מעביר עם קלאצ?
|