טקסט הודעת פורום
| 6/30/2014 3:42:00 PM |
|
נושא: 1*10 תאריך: 6/30/2014 3:42:00 PM
מחבר/ת: ערן ס
כן, יש מעביר עם קלאצ´ וכן, הקראנק חדש (בן פחות מחודש). חשבתי להחליף קראנק. אבל בינתיים קיבלתי תשובות מהיצרנים שבקרוב יהיה היצע שמתאים לקראנקים האלו אז כנראה אמתין. ייתכן ובסוף אלך על פלטה של 32.
|
חזרה לפורום |
|
|