נושא: אחלה אופניים !!! תאריך: 7/1/2014 10:09:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
הזוג הראשון שלי :) אמנם שנת 2009 אבל אין הרבה שינוי. עשיתי איתם הכל! סינגלים, אורבני, מדבר.
להערכתי אופניים כאלו חדשים עולים בערך 2500 ש"ח ויד שנייה בערך חצי.
בכל מקרה, אם אין לך הרבה ידע, עדיף לשלם עןד 100 שקל לבדיקה בחנות מומסכת :)
דני
|