טקסט הודעת פורום
7/2/2014 3:25:00 PM
חיים קרויזר
שאלה למכונאים המדהימים שבאתר בקשר לסטאמפי
נושא:
שאלה למכונאים המדהימים שבאתר בקשר לסטאמפי
תאריך:
7/2/2014 3:25:00 PM
מחבר/ת:
חיים קרויזר
האם צריך בולם עם סטירר מיוחד לסטאמפי 2012 אם אקנה שלדה לבד
חזרה לפורום