טקסט הודעת פורום
7/2/2014 9:20:00 PM
זיו פרץ
אם אני זוכר נכון
נושא:
אם אני זוכר נכון
תאריך:
7/2/2014 9:20:00 PM
מחבר/ת:
זיו פרץ
לסטמפי 2012 צריך סטירר טייפרד (1.5 למטה ו- 1 ושמינית למעלה)
חזרה לפורום