הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/8/2014 12:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל הלפרן עם תוכן  לא הייתי עובר משיכוך מלא לשלדת אלומניום
נושא: לא הייתי עובר משיכוך מלא לשלדת אלומניום תאריך: 7/8/2014 12:08:00 AM
מחבר/ת: טל הלפרן

לא יודע איזה סוג רכיבה אתה עושה אבל אם הייתי עובר לזנב קשיח הייתי מחפש פלדה או קרבון כמובן שבטווח המחירים שלך זה אומר פלדה ויד 2. האלומניום לא סלחן מבחינת הלמים ורעידות






חזרה לפורום