הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/8/2014 8:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ס עם תוכן  תלוי מאוד
נושא: תלוי מאוד תאריך: 7/8/2014 8:13:00 AM
מחבר/ת: ערן ס

לא הבנתי מדבריך האם האופניים עשו את שלהם במובן שהם כרגע מגבילים אותך או שפשוט יש בלאי ברמה כזו או אחרת.

אם אתה נהנה מהאופניים - תשקיע בהם. 500-1000 ש"ח זה סכום סביר להשקיע על תחזוקה של אופניים והאפקט החיובי יהיה מיידי.

לגבי יד 2 - כדאי שתדע מה בדיוק אתה מחפש ובאיזה תקציב פחות או יותר. גם כאן הייתי משאיר כ-1000 ש"ח מהתקציב בצד לטובת יישור קו אחרי הקנייה ו/או הפתעות בלתי צפויות.







חזרה לפורום