הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/8/2014 1:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו עם תוכן  סטם מאלומיניום עם כידון מקרבון
נושא: סטם מאלומיניום עם כידון מקרבון תאריך: 7/8/2014 1:10:00 PM
מחבר/ת: דודו

שלום.
קיבלתי מחבר כידון מקרבון ממש טוב של 3t ורציתי לברר האם אמורה
להיות בעיה במידה והסטם הוא מאלומיניום..
צריך סגירה מיוחדת?
יש מצב שהכידון ימעך בסגירה חזקה מידי?
יש בכלל מצב לחשוש?



חזרה לפורום