נושא: SRAM X5 קדמי לא מתכוונן כמו שצריך תאריך: 7/8/2014 4:09:00 PM
מחבר/ת: יאיר אבלסון
אהלן. נפלתי עם האופניים ונראה שהמעביר הקדמי - SRAM X5 זז כי העברת הילוכים לגלגש הגדול לא התאפשרה. ניסיתי לכוון לבד והסתבכתי עם זה. לקחתי את האופניים למכנופן שהצליח לסדר את זה אבל ההעברה לא חלקה - לפעמים העלאה לא עוברת חלק, לפעמים ירידה קופצת ישר לגלגש הקטן, ובכל מקרה השרשרת מתחככת במעביר. נראה שהמעביר נמצא במעין תנוחה אלכסונית קצת מוזרה. אם אני מנסה לסובב את כל העסק, הנקודה בה הכבל של המעביר נמצא מתחככת עם הצמיג (צמיג 2.2) כי יש שם משהו כמו 3 מ"מ של מרחב תזוזה. עצות?
|