נושא: מחפש אופני משא/סבל לחתונה שלי תאריך: 7/9/2014 12:05:00 PM
מחבר/ת: ben ben
שלום חברים, מיכל ואני מתחתנים בעוד חודש ועלה לנו הרעיון להגיע לחופה רכובים על אופני משא/סבל, אותם אופניים בעלי 3 גלגלים (שניים מקדימה ואחד מאחור) בהם משתמשים ירקנים וסבלים לשנע סחורה (ראו תמונה פה - http://kharkov.all.biz/he/aouphnaiya-mashaa-g2402216#show0).
מי יכול להלוות / להשכיר לי אופניים בסגנון ליום אחד?
תודה, איל
|