טקסט הודעת פורום
7/19/2014 6:39:00 PM
זיו פרץ
תשובות
נושא:
תשובות
תאריך:
7/19/2014 6:39:00 PM
מחבר/ת:
זיו פרץ
בקיצור:
כן
כן
לא
בפחות קיצור, צריך לסגור את ברגי הסטם בכוח של כ-5Nm על הכידון בצורה שווה וכמובן לבדוק שהכידון ממורכז ובזווית הנכונה.
חזרה לפורום