הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/19/2014 6:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  תשובות
נושא: תשובות תאריך: 7/19/2014 6:39:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

בקיצור:
כן
כן
לא

בפחות קיצור, צריך לסגור את ברגי הסטם בכוח של כ-5Nm על הכידון בצורה שווה וכמובן לבדוק שהכידון ממורכז ובזווית הנכונה.


חזרה לפורום